Görev ve Sorumlulukları | |||
•Başkanın iç ve dış telefon görüşmelerini yönetmek, zaman ve iş durumuna göre randevularını planlamak, randevu ve telefon kayıtlarını tutmak, | |||
•Daire Başkanının yazılı ve sözlü direktiflerinin ilgili kişi ve birimlere iletilmesini sağlamak, | |||
•Birimlerden imzalanmak ya da incelenmek üzere Başkanlığa gelen evrakları Başkana sunmak, imzalandıktan veya incelendikten sonra ilgili yerlere göndermek, |
|||
•Makama gelen misafirleri karşılamak, görüşme sırası gelene kadar ağırlamak, | |||
•Makam odasına izinsiz girilmesini engellemek, Başkanın bulunmadığı zamanlarda odanın kilitli tutulmasını sağlamak, |
|||
•Başkanlığın evrak kayıt ve havale işlemlerinin yapılmasını sağlamak, | |||
•Yedeği olduğu personelin görevde olmadığı zamanda iş ve işlemlerini takip etmek, | |||
• Yapılan iş ve işlemlere ilişkin mevzuat (kanun, yönetmelik v.b.) değişikliklerini takip etmek. | |||
•Daire Başkanı tarafından tevdi edilen diğer görevlerin yapılması. |
Bu sayfa Personel Daire Başkanlığı tarafından en son 31.05.2021 12:23:37 tarihinde güncellenmiştir.