Personel Daire Başkanlığı

Personel Daire Başkanlığı

Arşiv Birimi

Görevleri

1-      Personel Daire Başkanlığında birimlerinde üretilerek kurum içi veya kurum dışı dağıtımları yapılarak ilgili yerlere gönderilmek üzere, Evrak Kayıt ve Arşiv Birimine teslim edilen evrakların kurumda kalması gereken nüshalarının alınması,

2-      Evrak Kayıt ve Arşiv Biriminden alınan evrakların İdari, akademik olarak tasnif edilerek özlük dosyalarına gireceklerin ayrılıp arşivde tutulması, belgeyi üreten personele verilmesi gereken evrakların ise ayrılarak ilgili personele verilmesi,

3-      Fotokopi çekilmesi gereken evrakların fotokopiyle çoğaltılması ve dosyalarına takılması (toplu terfi, görev süreleri vb.),

4-      Personel özlük dosyalarına girmesi gereken evrakların numaralandırılarak evrakların teker teker dosyalara kaldırılması,

5-      Başkanlığımız personellerinin dosya veya belge isteklerin karşılanması,

6-      Genelde dosya istekleri liste halinde bir hizmetli eliyle arşive gelir ve görevli tarafından dolaplardan çıkarılarak birime gönderilir, verilen dosyalar bilgisayarda ödünç takip listesine kaydedilir, iade edildiğinde ödünç takip listesinden silinerek dolaptaki yerlerine kaldırılır,

7-      Kurumumuzda açıktan atama, nakil, yer değiştirme vb. nedenlerle işe başlayan personele ait özlük dosyalarının teslim alınarak bilgisayara kaydedilmesi ve arşivdeki yerine kaldırılması (Dosya açılması),

8-      Kurumumuzda çalışan ve emeklilik, nakil, istifa, vefat vb. nedenlerle ilişiği kesilen personelin dosyalarının çalışan bölümden alınarak, ayrılanlar bölümüne kaldırılması ve bilgisayara kaydedilmesi.

Bu sayfa Personel Daire Başkanlığı tarafından en son 14.05.2013 14:39:40 tarihinde güncellenmiştir.